Fitness

Casualment, molts de nosaltres, vam buscar una activitat física per posar-nos en forma i millorar el nostre físic. El gym i les seves diverses activitats són una excel·lent solució. És per això que et recomanem participar en els cursos cardiovasculars, d’enfortiment, d’estirament, equips d’entrenament cardiovascular i de musculació al gimnàs de la teva conveniència.

També és recomanable les classes de grups, ja què, són guiades i fàcils de seguir, el seu objectiu és la formació de la musculatura. No obstant això, aquesta última és en si molt més complexa quan s’inicia amb: pit, bíceps, guany de massa muscular, treball de força, de resistència, hipertròfia, etc.

Imagen relacionada

Els atributs que requereix un cos funcional, un cos realment en forma, són els següents:

· Resistència cardiovascular i respiratòria: capacitat d’obtenir, processar i lliurar oxigen de manera continuada.

· Resistència muscular: capacitat de processar, emmagatzemar i utilitzar energia per part dels teus músculs, a través de múltiples contraccions.

· Força muscular: capacitat d’un múscul o grup muscular d’aplicar força.

· Flexibilitat: habilitat de maximitzar el rang de moviment de les articulacions.

· Potència muscular: capacitat d’un múscul o grup muscular d’aplicar força en un temps reduït.

· Velocitat: capacitat de minimitzar el temps requerit per a realitzar un moviment repetit.

· Coordinació: capacitat per combinar diferents moviments singulars en un patró de moviment més complex.

· Agilitat: capacitat de minimitzar el temps de transició entre un tipus de moviment i un altre diferent.

· Equilibri: habilitat per controlar el centre de gravetat del cos en relació a la seva base de suport.

· Precisió: habilitat de controlar el moviment en una determinada direcció o intensitat.